Arkadaşlar bebegim 50 günlük ve nasıl yatirmam gerektiğine karar veremiyorum. Doktorumuz sırt üstü yatırıp azıcık bi eğimle başını kaldırmamı söyledi. Yan yatırıyordum kusma riskine karşı ama doktor öyle deyince sırt üstü yatırmaya başladım başını sağa ve sola çeviriyorum her seferinde. Incecik bi yastık koymuşum başının altına rahat etsin diye. İnternette de ABÖS(ani bebek ölümü sendromu) diye bi yazı okudum o günden beri çok korkuyorum sırt üstü yastıksız yatırmak daha aza indiriyor riski. Bu yazıyı okuduğumda beri hep kaygılıyım nefesini kontrol ediyorum çok korkuyorum benimle ayni durumu yaşayan anneler var mı?