Winner Ayak baş parmağım beyazlamış her ikisi de. Yıllardır denemediğim yöntem kalmadı. Nasıl kurtulurum. Yardımcı olacak var mı
NevinM Winner bende de var maalesef nir kabın içine sirkeli ılık su yapıyorum ayağımı koyup yarım saat bekletiyorum içinde düzenli yapıldığı zaman etki ediyor sirke orda oluşan bakterileri engelliyor Bende internette görüp uygulamaya başlamıştım
Zeynebsmom Winner Merhaba mantar olduğuna eminmisiniz ben Sedef hastasıyım benden parça alıp biyopsi yaptılar orası da Sedef çıktı maalesef bildiğiniz mantar gibi gözüküyor geçmeyince her şeye rağmen biyopsi olmuştum dediğim gibi sedefmiş