Nehirasu Merhaba anneler 5,5 aylık kızımın dün geceden beri burnu akıyor ateş vs yok serum fizyolojik ile temizliyorum doktora götürsem ilaç verir mi calpol harici yoksa calpol +serum fizyolojik mi yap der branş doktorları zaten yok acil doktoru bakacak ateş vs şükür yok yada sizin tavsiye edeceğiniz birşey varmı ?
ozgeefem Nehirasu burun akıntısı şeffaf renkte ise endişelenmeyin, bol bol takviye gıdalar da bulunun ek gıdaya başladıysanız meyvelerden yedirin, emiyorsa bol bol emzirin, eğer ateşi ve ağrısı varsa calpol verirsiniz,
ozgeefem Nehirasu ozaman bol bol emzirin mümkünse siz sarımsak vs gibi takviye edici gıdalar tüketin sütünüzden bebeğe geçsin, muhtemelen soğuk algınlığıdır, öksürük balgam hırıltı ateş vs gibi birşey olursa ozaman acile götürürsünüz bence