Bebeğim 8 bucuk aylik, gece beslenmeyi kesti diyebilirim.1 kere emiyor bazen hiç emmiyor. Sütüm azaldı gündüz.Zaten meme reddi var sagarak veriyordum.Boyle bir durum yasayan var mi aranizda? Gece emmesi yuzunden mi azaldı acaba🤨 Yasayan varsa sonra arttirabildi mi? Bu arada Solgar kullanıyorum.