Semakacan Merhaba arkadaşlar ben doğum yapalı 37 gün oldu hala dikişlerim düşmedi ama görünürde bişey yok elime de gelmiyor belki de fark etmeden düşmüştür bilmiyorum neyse benim hala ağrılarım var kuyruk sokumum, kaburgam ve kemiklerim ağrıyor 😫 oturup kalkarken hala zorlanıyorum normal mi yoksa bı tek benim mi böyle? Ne zaman geçer bu ağrılar 😔
Ozgezafer Semakacan benim dikişleriminde düştüğünü görmemiştim ama 40 muayenesinde düştüğünü söyledi doktor eriyen dikiş olabilir bide benimde ağrı değilde sızı çok oluyodu 50 günde tamamen geçti bianda
Semakacan Ozgezafer benimde geçer inşallah hamilelikteki ağrılarım hala devam ediyor diyebilirim oturup kalkarken kuyruk sokumum ağrıyor
Ozgezafer Semakacan benimde o durumdaydı arabada biyere gidince yatarak gidiyodum o derece kötüydüm ama bianda nolduysa geçti
Myk Bende 28 gün oldu doğum yapalı dikişler düştü mü bilmiyorum ama ağrı sızı devam ediyor şişlikte var ve oturup emzirmeten pedden dolayı pişikte oldu ne yapacağımı bilemiyorum ama her tuvalet her oturup kalkmak işkence oldu 😞