Mannesim BEBEĞİM 3 aylık 6500 kilo 61 cm yüzü minyon olduğu için herkes çok küçük diyor 2 haftada 300 gr almış evolvia mama kullanıyorum şuan
Hilalsarii Mannesim benim bebeğim 4400 gram 2 aylık😂 doktor gayet iyi olduğunu söyledi anne sütü alıyor sadece ama bence kilo alması için uğraşmayın kilo sağlık demek değil
Mannesim Sumeyyee hiç anne sütü almadı bazen mamayı reddediyor bir kaç gün sadece 30 cc içtiği bile oluyo zayıflıyor geri alıyor bu yüzden mama markası fikri almak istedim bazıları evolvia da balık yağı olduğu için 3 aylık dan sonra reddedebilir demişti
liyosunannesi23 Bebeğim 3 bucuk aylık en son kontrolde 5700 cıktı ama gecen hafta idrar yolu enfeksiyonu oldu ve birden zayıfladı. 5400 lere düştü sanırım. 6500 bence gayet iyi
Mannesim Sert cevap verenler hiç anne sütü alamadı bunuda göz önünde bulundurun mamayı reddediyor ve besleyebileceğim başka birşey yok
Mannesim Dilaraa doğduğundan beri bunu kullanıyorum ama artık reddetmeye başladı ucuz bir mama da değil 2 saat te bir 90 cc veriyorum aylık 6 kutu alıyorum neredeyse 1000 tl tutuyor 😏
tugceo92 Mannesim 3 ay 6500 daha kilo alması çabası niue canım onu çözemedim. Insanlarda ne bu kilo merakı o da ayrı konu. Kızım 1 hafta sonra 7 aylık olcak 6850 kilosu hemşire gayet normal dedi:)
Prenseslerinannesii Deneme yanilma yontemi ile kendin bulacaksin denemedigim mama kalmadi sanirim bi sma denemedim bide bebelac gold sende arastirip bulabilirsin ha burda kulanipta duzgun kilo aldiran mama bilen varsa yazssin fikir amacli
Mannesim Minikprensannesi onuda tavsiye eden çok oldu ama daha alerjisi olup olmadığını bilmiyorum o yüzden çekindim
[silindi] Mannesim humana canım tosun gibi yapıyor tanıdığım bikaç kişi kullandı ama tabi tosun olması iyi bişey mi bilmiyorum
Mannesim [silindi] bende zaten aşırı ayından çok çok fazla kilo almasını istemiyorum canım yüzü çok zayıf biraz daha toparlanmasını istiyorum
Umrnkrhn Mannesim kilosu çok çok yerinde geldi. Çok kilo iyi değil biliyorsunuzdur zaten. Benim kızım 2 ay 20 günlük 5.100 gram. Ben hiç dert etmedim kilosu az diye sağlıklı olsunlar yeter😊