Merhaba kızlar bebeğim 9 aylık ve ek gıdayı hiçbir şekilde kabul etmiyor. Damaklarını kitliyor kesinlikle ağzını açmıyor 😔 ben kaşıkla açıyorum aldığı gibi tükürüyor 😭 bir lokma olsun ek gıda almışlığı yok (blw de denedim yok onu da elinde mıncıklayıp atıyor)
Mamayı da içmiyor, anne sütüm de az onu da gerçi kabul etmiyor sadece uyurken tutuyor uyumak için o kadar
Ne yapacağımı şaşırdım akşama kadar oturup ağlıyorum gün geçtikçe eriyor, ne olursunuz bir fikir verin (bir bebek neden yemez)
Uyku eğitimi gibi keşke bebeklere yeme eğitimi de olsa hemen başvururdum