Arkadaşlar merhaba.
Genelde kızımı anne sütüyle besliyodum fakat sütümde çok ciddi azalma var hatta bazen geceleri bir çay kaşığı bile gelmiyor. Mama veriyorum aptamil1. Geceleri 2 saatte 1 60 cc mama veriyorm. Eğer sütüm varsa 2 saatte 1 60 mama 60 süt veriyorum. Saat aralıklarım yanlış mı. Aptamil uygulamasında 1 aylık bebeğe 90 cc 3.5 saat arayla diyo benim gibi ilerleyen varmı hem mama hem süt gittiğim için dengeyi nasıl sağlayacağım.