Kızlar mama değişikliği yaptık inek sütü alerjimiz nedeniyle 1 haftadır aptamil progemin as kullanıyoruz. Bugün bebegimin poposu hafif pişik oldu bir de mama aldığın da 1 hafta sürede bi kaç kez az miktarda kustu - sırtında kızarıklık var sönmüyor ama geçmiyor da bir de mamayı alınca bittiği zaman arada hışırtılı solunum yapıyor ve geçiyor böyle bi durum yasayan bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim