minabebek Elisasmommy prematüre doğan Bebeklerde oluyordu 6 aylık olarak yönlendirelenler Sanırım Bera idi testin adı prematüre bebeklerin rutin testleri arasında Oluyor tabi sizi neden yönlendirdiler bilemedim bazen bebekler durmuyor birdaha istiyorlar 🌸
Miracinannesi52 Elisasmommy valla bizde ilk testi geçtik ama benim halamda sağırlık olduğu için 6. ayda araştırma hastanesine gidiceksin dediler o yüzden söyledim canım
nelmali Elisasmommy kolay ulaşabileceğiniz bir hastanede varsa yaptırın acaba kalmasın aklınızda 2 dakikalık bir işlemmiş sanırım