Burcusenkoc Doğum sonrası tırnak batması nasıl başa çıktınız çok kötü bir acı yaşayan var mı nasıl geçti
Gulsenyilmaz Burcusenkoc ben ameliyat ile aldırdım tırnağımı öyle rahatladım korkulacak bir ameliyat değil sadece kenarlarini aldılar sadece ilk bir saat ağrı oldu bir ayda ayakkabı giyemedim ama suan tirnagim cok güzel çıkıyor iyiki yaptırmışım diyorum
Mirosunannesi Burcusenkoc temiz bir törpüyle sivri uçla batan tırnağı çıkardım çok acıyor ama sonra batan kısmı kestim o şekilde baya acımıştı🫠 bidaha da kenarlarını kesmedim dümdüz o şeklde ucundan azcık alın
Gulsenyilmaz Burcusenkoc evet ben yillarca uc tarafi batıyordu ama ben orayi iyice kesiyordum sonra dogum sonrasi dibi batmaya başladı en son care orayi aldirdim