Seydanurr Merhaba arkadaşlar sezeryan doğum yapıp ne kadar süre sonra ağda işlemi yaptırdınız yada yontemleriniz neler
Gokcennderenn Seydanurr ben kuaför e gidiyorum 40 im çıktı bende 1 ay bekledim hemen yaptırdım beklemeye gerek yokmuş çok rahattı sir yapıyorum
Eslem1907 Seydanurr bende 4ay sonra dikiş kısmını denemiştim ağda.sonrasinda başım döndü.bayilcak gniboldum.neden bilmiyrm ani çekmek ic dikişlere zarar mi verid
Minisiminannesi Seydanurr 40 im çıktığı gün gitmiştim direk hicbirsey olmadı yeni dogum yaptığınızı söyleyin daha yavaş çekerler dikiş yerini