Bety2 Kahkaha atmıyor, dışarı çıkarıyorum millete karşı gülmüyor. bizi tek evde görüyor çok dışarı çıkarmıyorum ve ailemede uzağız . Konuşmuyor bile kelimeler bile söylemiyor sizdede mi öyle yoksa kuruntu mu yapıyorum
Deletedmom_61 Bety2 konuşmuyor derken babildama falan diyorsunuz demi her bebeğin gelisimi farklı öyle düşünmeyin yabancıya gülmuyordur
Senell Bety2 benim oğlumda 10 aylık ben babasi dışında kimseye gülmez hiç neşeli değil dışarı çıkarıyorum çok sert bakıyor de de den başka bişey demiyor onu arada söylüyor bizde tekiz ailem uzak biraz acaba evde tek olduğu için mi böyle
Deletedmom_61 Bety2 Senell kızlar bende tekim yani dedesini vs görüyor dışarda etrafa ağaçlara baktığı için kızımda tepki vermez ama sürekli evin içinde biseyleri gösteririm isimlerini söylerim hemen o gün kapar bakar eder bay bay alkış falan yapa yapa öğrendi bu sıralar hemen beynine yazıyor bebekler şarkı falan söyleyin. Çığlık falan atıyor mu
Eslem1907 Bety2 her çocuğun gelişimi farklı olabiliyor doktorunuza danışın bı.yalbiz TV kesinlikle izlemeyin.ben 4ayliktan beri kitap okuyrm.
Bety2 Senell heralde ondan ben çok da dışarı çıkarmıyorum ne bileyim komşunun çocuğu 5 aylık gülüyor falan komşu hep dışarı çıkarıyor
Deletedmom_61 Bety2 anladım kuzum her bebeğin gelişimi farklı sürekli konuşun sesinizi değiştirin gülün. Kızım oyuncağa vurup değişik ses çıkarıp yere atınca çok fazla gülüyor dikkatini böyle şeyler çekebilir
Senell Bety2 benim eltinin kızıyla aramızda 1 ay var anne baba dede felan diyor gülüyor kahka atıyor ama benimki çok durgun
Senell Deletedmom_61 yani böyle aşırı sevineceği bı hareket yaparsam kahkaha atıyor ama hala anne baba demiyor
Deletedmom_61 Senell daha erken annesi öğrenir bizimki yarin 8 aylık oluyor babildiyor bababa diyor yani bilinçli baba demiş değil dememesi çok normla korkmayın