AfraSarya biberondan gelen hızlı akışa alıştıysa memede sinirlenebilir daha yavaş geldiği için. Gazı varsa da memede sinirlenebilir. Bizimki mesela 15 dk emiyor sonra mızmızlanmaya başlıyor kendi bırakmayı bilmediği için anlıyorum ki doymuş ve memeyi istemiyor bırakıyorum hemen rahatlıyor. Çekiştirmesinin sebebi gaz olabilir, bırakmak istiyor olabilir. Gazı varsa da sürekli emmek ister. Böyle kısır döngüye girersiniz