Daha çok küçük ayrıca kanat çırpar, yürüyorsa parmak ucunda yürür. Bebekler her şeyi yeni öğreniyor yeni öğrendiği hareketleri sürekli yapmasından doğal bir şey yok. İnan bende bi ara kafayı bozdum acaba mı dedim ama boş kuruntu yaptığımı anladım. 2 yaşında çok az kelimesi var ama algısı o kadar mükemmel ki bazen diyorum ki sanki 2 yaş değil de 8 yaşında. Her şeyi anlıyor getir götür otur, kalk, dur, dön, koş. Vücudunu bilir yani her çocuğun yaptığını yapar tek sorun kelime çok az oda bu sene yeni çıkmaya başladı dışarı. Oyuna götürüyorum, park vs çocuklarla iletişim halindeyiz. Genetik diye düşünüyorum. Doktorumuza da sordum oda pandemi, tek büyüme bunların çok etkisi oluyor dedi. Hayvan seslerini de çok güzel söyler sadece konuşma geriliği var