Arkadaslar oglumda asırı gaz ve karın ağrısı oluyor geceleri…Süt ürünleri yumurta tavuk ve dana eti tespit ettigim alerjileri…Ama doktorumuz tek sıkıntısı gaz oldugu icin diyet olayını pek önemsemedi…Gaz damlası ve probiyotikle bu olayı cözebilir miyim acaba…Oglumu gastro bölümüne de götürcem..Laktoz intoleransından da süphelendi..Biogia damlayı sabah yerine gece yatmadan kullansam daha etkili olur mu acaba?