Sevgili anneler tam 10 ay 1 günlük kızım var. Bir iki aydır aşırı meme emiyor ek gıda az tüketiyordu fakat pazartesi gününden beri aşırı bir hırçınlaşarak emme isteği var emerken mesela dönmeye çalışıyor memeyi çekiyor sıkıştırıyor emerken dişleriyle tutuyor memeyi yüzüstü yatarak emmeye çalışıyor tabi olmayınca sinirleniyor hırslı emiyor ve canımı yakıyor. Uykularımızda da çok zorlanıyoruz çünkü emerek uyuyor ama emerken hırçınlaştığı için uykuya geçmiyor bir türlü ve sık sık uyanıp emmek istiyor. Geçen hafta şehir dışında yoğun bir tempodaydık orada bile böyle zorlanmanmadım. Biraz onun düzeni değişti yoruldu uyku saatleri kaçtı ama daha rahattı şimdi ne oldu anlamadım kafayı yemek üzereyim. Deneyimli annemlerim destek lütfen ne yapmalıyım