Kızlar dört gün once hem biberonu bıraktırdım hem mamayi artik bizim gibi yemek yiyor sadece sütü de bardaklq icmiyor maalesef biberonla içiyordu sadece biberonu bıraktrdm vermiyor ama kabiz oldu hic kabizlik problemimiz olmazdi doğduğun dan bu yana her sabah uyandıktan bes dk sonrw hemen yapardı gün icinde de bir sefer yapardı dört gündür yapiyor kaka ama kabiz gibi bugundr hic yapmadi daha napmam lazm artik hep bu sekil kabizlik sorunumuz mu olacak