Hayır hiç kimsenin anneliğini yargılamayalım, her çocuk kendine özel ve herşey de yetiştirme tarzıyla olmuyor malesef bazı şeyler çocuğun kendinde oluyor. Benim oğlum çok huysuz az uyuyan bir bebek. Bazı çok uyuyan sakin bebekleri görünce ne güzel diye düşündüğüm oluyor ama yapacak bişey yok evlat bu herşeyden tatlı bütün zor zamanlar elbet geçecek