umutsuzanne_34 Dun zar zor kendim kolumu bacağımı aldım koltuk altı bide genital kaldı onuda hep jiletle alırdım ürküyorum temizlik yaptım gidicem kuaföre ama olacaklar gözümün önünde canlanıyor 🤣15 ay önce doğum yaptım bide korkuyor ya dikiş yerime gelirse
Gokcennderenn umutsuzanne_34 benim düşük riskim vardı ondan hep jilet yaptım 9 ay boyunca sonra kırkım girdi araya daha sonra korku falan derken 1 sene jilet:) korka korka gittim ayy ne rahatlık aman Allahım hiç bir şey olmuyor dikiş yerlerini hissetmiyorsun ki :)
eylulodabas umutsuzanne_34 ben 45 günlük sezaryenliyken ağdaya gitmiştim. Dikiş yerlerine hiçbir şey olmuyor, içiniz rahat olsun