Kızlar merhaba.Bebeğim 12 günlük.Doktor bir zıbın bir de pijama takımı ve tek battaniye yeterli dedı bu havalarda.Ama anneme kalsa çifter çifter giydiriyor,o daha bebekmiş üşürmüş.İki battaniye örtüyor.Evimiz sıcak.Ama anneme anlatamıyorum,tartısma yasıyoruz bu yuzden sureklı.Siz nasıl gıydırıyorsunuz?