ElaEliz İyi gunler anneler. 5 haziran tarihinde ikizlerimi premature olarak kucagima aldim. 3 gun oldu kizlarimdan birini eve getireli, 33 gunluk suan. Ve 3 gundur kaka yapmiyor. Ne yapmam lazim? Yardiminiza ihtiyacim var
Linaamom ElaEliz anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal diyor doktorlar. Benim bebeğim 2 aylık 1 aydır falan yapmıyordu gaz sıkıntısı var kolik dedi doktor. 10 güne kadar yapmazsa bi doktora götürürsünz
balkizim0206 ElaEliz canım benim kızımda 5 gün yapmayınca hakiki zeytinyağını sütümle karıştırıp vermistim 1 çay kaşıgı doktor tavsiyesiyle bide poposuna kulak pamuğuyla biraz sürmüştüm ama senin bebeğin kücuk doktora sorup oyle verebilirsin
NzlPyrz ElaEliz benimkide prematüre doğdu 2 buçuk aylık şuan ve 1 aylık olduğundan beri kendi başına yapmıyor 10 tane doktora götürdüm hiç biri bi bok söylemedi krem verip gönderdiler çocuk ıkınmaktan artık çatlak oldu poposu kendim yaptırıyorum şu yok 1 hafta yapamazsa normal yok 10 gün normal diyenleride dinleme lütfen sonra karınları gazla bokla doluyo çocuk çıldırıyo fitil kullan gerekirse yada yağ sür popopsuna ben bu 1 hafta yapmazsa normal diyen herkesi dinledim çocuk çatladı en son kendim zorla yaptırdım öyle rahatladı
Linaamom ElaEliz kolik bebekler genelde 3.haftasından sonra belirti olmaya başlıyor belki kolik olablr kakasını takip edersinz 10 günden fazla yapmazsa doktora gdersinz
Linaamom Papatya2636 evet benim bebeğim de doğduğunda küvezde kaldı 2 gün. Sonra kaka sıkıntısı oldu doktora götürdük çok ıkınıyordu gaz yaparken. Doktor kolik bebek dedi. 1 ayı da geçti hatta gaz damlası ve probiyotik kullanıyoruz kendiliğinden 5-6 kere yaptı 1.5 ay içinde.
Serpilctn ElaEliz canım benim oğlumda öyledi dün poposuna delige zeytinyağ sürdüm gezdirdim yarım saat olmadan kakasinni yaptı bana da doktorum söylemişti
Linaamom Serpilctn bunu çok yapmayın alışkanlık haline gelirse bu sefer bebek uyarı almadan yapamaz dedi doktor sizin de bilginiz olsun
Serpilctn Linaamom öyle mi bak bunu bilmiyordum tamam birdaha yapmam korktum şimdi 😀🤭 kendi başına yapsın zorlasin artık yapacak bisi yok