Dondurmalikahve Fenty Ay sevindim canım . Komşum kayıtlar doldu galiba dediği için buraya sorayım dedim bı de okula gidemedim.
Fenty Dondurmalikahve 1 temmuzda kayıtlar başlamış sanırım bende 5inde falan gidebildim bu sefer de bayramdan sonra alacağız dediler daha yeni başladı ayrıca kayıtlar vakit var yani.
emsare Bizim bugün kesin kayıt hakkı kazandığımız ilan edildi ama yedekten alımlar sürüyor kısa bir süre daha acele edin