Merveeemeeliss mustelanın atopik ciltler için olan serisi var mustela stelatopia diye geçiyor. Ama ben onu denemeden bioderma atoderm abc kullandım 1 haftada düzelmişti sanırım. böyle isilik olduğunda 4 aylıktı şimdi 17 aylık. Hatta kızırılık geçsin diye bir kaç krem kullanmıştım daha kötü olmuştu. 2 gün ara verip hiç bir şey sürmedim sonra biaderma atoderm intensive baume kullandım sadece,hala da onu kullanıyorum