220322 Merhaba arkadaşlarr size danışmak için açtım bu postu . Bebek spa merkezi açmayı düşünüyorum . Kızımı götürdüğümde çok mutlu oldu ve bizim bu tarafta yok. Ama şöyle bir durum var kışın siz olsanız götürürmüsünüz ?
Bircicekannesiii 220322 Daha bu hafta götürdüm ama kimse kışın götürmez bence hasta olma ihtimalini vesaire göze almaz diye düşünüyorum şahsen
Fks65 220322 eskiden olsa götürebilirdim ama şu an havuz alıp içini doldurup yüzdürmeyi tercih ederim
merve171214 220322 Ben götürdüm aralık Ocak şubat hep gittik bizim burda kışında götüren çok oluyordu spanın ısısı bebeklere göre ayarlandığı için kışın giden de çok oluyor