sevimli61 Kubra09 benim bebeğimde çok fazla kusmaları okurdu zamanla giderek arttı reflü tanısı konulmuştu kilo alımı iyi olduğu için problem olmadı ilaç tedavilerinin hiç birine yanıt vermedi şu an 7 aylık kusmalar baya azaldı ama hala devam ediyor
sevimli61 Kubra09 ben muhtemelen fazla beslendiğini düşünüyorum ama emin değilim kusmalarınız artarsa bir doktora danışırsınız sizde ☺️
Kubra09 sevimli61 haklısınız bende fazla beslenmeden olduğunu düşünüyorum ama ne kadar süt gidiyor olabilir ki diyorum sonra çünkü bayaaa kusuyor süreklide aranıyor 🤔
sevimli61 Kubra09 evet bana doktorum kustuou için mideyi rahatlatmak adına sürekli emmek ister emdiği için de kusar bi kısır döngü demişti emme aralıklarını aç gece de besleme Demişti 4 aylıkken ama başaramadım tabi
Kubra09 sevimli61 bende yapamam herhalde insan dayanamıyor tok olduğunu bildiği halde aranınca hemen alıp emziresi geliyor 😔