Ruzgarcan Anneler bir ay önce normal doğum yaptım dikişlerim çok fazla yarısı düştü yarısı düşmemiş düşen yerlerde yara gibi oldu hastaneye gitmeye Korkuyorum evde ne yapabilirim bir bayan burada Fito krem kullandığını söylemişti sizce kullansam iyi gelir mi
amansallagitsin Ruzgarcan bilemiyorum ancak mutlaka doktora gitmenizde fayda var enfeksion bile kapabilirsiniz onemli bu surecler
ly35 Ruzgarcan doktora başvurun mutlaka yoksa süreci uzatırsınız daha beter halde gidersiniz. bi kez gidin kurtulun. geçmiş olsun