Fato29 Eceedemiiir benim 2 sene boyunca öyleydi 2.ye hamile kalınca doktorum birşey olduğunu krem kullanıp kullanmadığımı sordu bende kullanmamıştım. 2. Doğumda ilk yarayı aldı nisan da doğum yaptım ama yine kizarik
Tugbarenas Benimde kırmızı yurtdışında yaşıyoruz ebe bakmıştı eve geldiğinde göbeğin üstüne geldiği için pişik olmuş dedi hala geçmedi kıpkırmızı belki sizin de göbeğiniz varsa o yüzden olabilir