irva Bende spordan yanayım bu tarz konularda.Sezaryen doğum yaptım spora da 1 sene sonra gittim.Göbekten eser yok.Doğum yapalı 20 ay oldu.Her sporda aynı değil tabi sistemi değiştirmek gerek biraz.Her gün aynı hareketi yapmak bir işe yaramaz.