Deletedmom65802 ya o kadar sinir oluyorum ki şu ilaç zamlarina fiyatlarına. Hayır sağlık yani bunu bile bu kadar nasıl zora koşabilirler insanları. Herkesin durumu aynı değil kimisi pahaliliktan alamıyor, BN her eczaneye gidişimde hayret ediyorum üzülüyorum bunlardan faydalanamayan o kadar bebek vardır ki bu fiyatlarla. Benim bebeklerimin genetik bı hastalığı var 2 yaşına kadar vitamin ve karaciğer koruyucu ilaç kullanmamı lazım. Her ay vitaminlere ayrı diğer ilaca ayrı zam geliyor. Çok şükür alıyoruz ama bu kadar zamma kolay mı. Bizim gibi olup alamayaun kaç kişi vardır.