Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 11 günlük sarılıgi gecmedi. Değeri normal dedi doktor. Sk sk da emziriyorum. Dün de topuk kaninda kistik fibröz değerinin biraz yüksek olduğunu öğrendim. Sarılık degeri yüksek olunca kistik fibröz de yuksek cikablyrms saglik ocagindaki hemsire öyle söyledi. Bu durumu yasayan oldu mu? Süreç nasıl devam etti acaba?