Cly01 ben de happy momda post açmıştım çok az yazan olmuştu ama en son cybex sirona z aldım tatile gittik 12 saatlik yol çektik kızım 8 aylıktı rahatlık sıkıntısı hiç çekmedim kızım çok rahat uyudu, beslerken de kendime çevirdim o şekilde de çok rahattı bir de yatırma pozisyonları olduğu için koltukta rahatlıkla uyuttum kızımı tavsiye ederim 🥰