Kızlar merhaba ben gecen ay adrt gecıktırıcı hap kullandım. Bıraktım 2 gun sonra regl oldum. Ayın 7sınde. Normalde her ay bır oncekı aydan 2 3 gun oncesı gelirdi bu ay hala olmadım bar mı daha once bu ılacı kullanan ve bu yuzden mı gecikti acaba merak edıyorum