Geçen hafta sezeryan dogum oldum 3 gün sütüm gelmedi mama verdik sonra meme geçiş yaptık ama 3 saat memede kalıyor doymuyor aktif emmiyor meme ucum küçüktü zor bela tutmasını sagladım.mememi sıkınca süt geliyor acaba sütüm mü az geliyor gece de yoruldugum için mama veriyorum gece 2 kez kalkıyorum 3 saat arayla 60 cc toplam 120 CC mama veriyorum ona ragmen zor bela uyuyor.cok yoruldum ne yapmalıyım