Benim bebeğmde ilk gunler öyleydi kilosu felan iyiydi ama sarılığı ilk 10 günde sürekli emzirmekle atlattik uyanmadıgi zaman kayinvalidem poposuna cimcik atardı yada ayak topuğuna oyle emzirirdim hep, ben yapamazdım icim giderdi kayinvalidem yapdıkça üzülürdüm ama başka türlü uyanmıyordu burnunu sıkardık banamısin demezdi