kidso Benim bebeğim de kolik zararlıdır o konuda birşey diyemem ama asla sakinleşmiyor hani gaz diyorlar gazı da çok rahat çıkıyor yinede uyumuyor kesintisiz ağlıyor youtubeden acil kolik yazıyorum 10 saatlik bi video var onla uyuyor ve her akşam banyo yaptırıyoruz