Balkupum2505 benim 8 aylık bebeğim şu an covid. anne ve baba olarak bizde bir şey yok. korkulacak bir durumun olmadığını düşünenlere gerçekten sevgilerimi iletiyorum. kabak çiçeği gibi öyle bir açıldık ki hiç bir önlem vs yok. aman neyse tatilciler tatillerini yapsın bir ferahlasınlar. oteller dolsun taşsın, dolarlar dövizler gelsin. ben bu sıcakta evde izole olurum. bebeğim uyumaz ağlar ateşlenir, ben uykusuz kalırım aman nolcak ki. korona morona yok tabi! ben lohusa iken korona geçirdiğim için hala dikkat ediyordum ama illet geldi yine buldu. nolur herkes dikkat etsin