Arkadaşlar bebeğim 11. ayına girecek üç ana öğün veriyorum ve 4 defa mama+emzirme yapıyorum bu arada güne 6 da başlıyoruz ama kafam karışıyor mamayı 3 düşürmeyi düşünüyorum onun yerine ara öğün mü eklesem nasıl yapsam gece kalkmıyor bu yüzden gece beslenmesi yok bu arada 10 buçuk kilo, yardımcı olur musunuz kafam çok karışıyor