Kızlar benim ikizlerim var ek gıda yedikleri için önlükleri bazen üstleri batıyo 2 günde 1 yıkarım çamaşır mutlaka ve bugün farkettim ki çamaşırları asarken bazı kıyafet ve önlüklerde küf lekesi var 😔 bigün pazarda ellerine muz vermiştim mesela üstleri batmıştı eve geldik değiştirdim ertesi günde yıkadım. Yesyeni takımları küf lekesi olmuş çok üzüldüm yok mu bi çaresi çöp mü oldular şimdi 😔