Hafsaninannesi Bebeğim 4 aylık baştan beri Prima Pampers kullanıyordum . Goo.n’u denemek istedim ama biraz ince geldi bana sık sık değiştirme ihtiyacı duydum . Popomuz hafif kızardı ama ıslak mendilini de değiştirmiştim bezden mi mendilden mi değişiklikten mi tam bilemedim . İçime bi sinmedi ama kayda değer bir bez . İçim Primayla rahat etti 🤷🏼♀️