Annebaliii21 Oğlum Baba dede de diyor ama öyle ortaya hayvam seslerini çıkarıyo bazen ama çok az kedi inek sadece çok endişeleniyorum bir şey isterken işaret ediyo sadece su mu diyorum su demiyo mesela
1234___ Annebaliii21 benimki de aynı şekilde ,anne baba abi dede tek diyor, bide hayvan sesleri ara sıra çıkartıyor .ben normal diye düşünüyorum ,biraz akışına bırakmak lazım ,böyle çocukların dilli birden bire açılıyor .
Gmze34 Annebaliii21 bizimkide ayni sayilir 22 aylik toplam 6 kelimesi var konusmayada niyeti yok komut yerine getirir, ismine bakar, hayvan sesi cikarir
gizemito Annebaliii21 Benim oğlumda 21 aylık sayılı kelimeleri var. İşaret parmağını kullanıyor, puzzle larını yapıyor, komutlarımızı alıyor ama konuşma çok az :( baba, mama, dede, cee, havhav, möö gibi şeyler var 🙄
Limonlusu Annebaliii21 belki ifade edici dili sizden değilde eşinizden öğrenecektir. Yada bakıcı başka biri. O kişiyle daha çok iletişime geçtiğinde artabilir kelimeleri. Oğlum da aynı şekilde idi. Algı ile ilgili sıkıntısı yoktu ama çok az kelimesi vardı. 29 aylık şu an son 1 haftadır patır patır bütün kelimeler dökülmeye başladı. 2 haftadır babası evde ve sürekli zaman geçiriyorlar.