Mentug Daha yeni yaptım bu testi adetime 2 gün var kuruma çizgi olabilir mi yapar yapmaz biraz gölge görmüştüm sonradan belirginleşti 🥺 sizce durum Nedir
Elisaminannesi Mentug benim de böyle silik çıkmısti tekrar yaptım yine böyle çıktı bence bebis var hayirli olsun🧿😊
Mentug MerveAkty bir kaç kişiye sordum kuruma çizgis de olabilir dedi ama kuruyacak kadar vakit durmadı yani
Mentug Elisaminannesi yaa inşallah hayırlı olsun size de ben geçen ay adetime 6 gün kala yapmıştım böyle çıkmıştı kan verdim 20 çıkmıştı daha sonda adet oldum bebek tutunamamış ikinci bebeğim eşim de bende çok istiyoruz hayırlısıyla inşallah o yüzden tereddütteyim geçen ay gibi olmasın diye
Elisaminannesi Mentug Rabbım gönlünüze göre versin inşallah sağlıkla gelsin benim bi tane kizim var bir yaşında yeni gebelik yok ilk öğrendiğimde bu şekilde ogrenmistim❤😊
Mentug Elisaminannesi Allah bağışlasın benim de oğlum 2 yaşında 🥰 hayırlısı olsun kasıklarımda agrı var ama bilemiyorum inşallah adet olmam 🥺
BenMathilda Mentug Iki üç gün sonra kan tahlili yaptırırsaniz kesin sonuç çıkar esasinda, hakkınızda hayırlısı olsun 🌺
cankuzularim Mentug ben hamileyim ya biri fe hamile kalınca gulme krizine giriyorum aha buda hamile diye ondan öyle oldu😅🤣