hayal_perest Kızlar adetim 6 gün gecikmişti. Test yaptım dün bakar mısınız var mı gebelik? https://www.hizliresim.com/b2gz6yr
Bombaikizleri hayal_perest sanki ince bir çizgi gördüm ben. Ama idrarı çok damlatmışsınız galiba tekrarlayın isterseniz 🥰
Nurtalib hayal_perest 6 gün geçmesine rağmen tek cizgi cikmis hamilelik yok gibi ama ben böyle zamanlarda iki tane test yaparim garanti olsun
hayal_perest Nurtalib idrar fazla geldiği için çizgi var gibi gözüküyor. Geçen ay yine yapmıştım 3 çizgi çıktı yan yana idrar fazlalığından😂😂 bugün gece adet oldum