Arkadaşlar merhaba 7 buçuk aylık bi kızım var hep bebelac gold kullandık şimdi ek gıda da yiyor yani bebelaca geçsek nasıl olur ne farkı var fiyatından dolayı geçmek istiyorum. Ama kızım tat konusunda aşırı seçici tadı değişik mi ikisinin bilen var mı elimde kalsın da istemiyorum mama şimdi alınca bilen yazabilir mi acaba