kızım 16 aylık her şeyi söylüyor. anne gel diyor tek cümlesi bu😃 bence en önemli şey gözlerine bakıp onunla konuşmak, şarkı söylemek, yaptığımız şeyleri anlatıyorum mesela yemek yaparken kucağımdaysa bak çorba kaynıyor bende karıştırıyorum fakan gibi. ilgisini çeken kitapları okutmak vs vs yoksa günde 30dk falan telefondan bişeyler izliyor. kısa kısa ama toplasan 30-40dk tutuyordur gün içinde