Bir hafta oldu memlekete geleli kızım 11 aylık geldiğim günden beri aşırı derecede huy değiştirdi teyzeleriyle vakit geçirir ama beni gördüğü an bana yapışır ve durmadan ağlar oldu bir haftadır yemek yemiyor sadece süt istiyor kesinlikle yemek yediremiyorum ztn zayıf bir bebek bu durum daha çok endişelendiriyor beni ne denediysem olmadı evde böle değildi yine bana bağlıydı ama yemeğini yiyordu onunla vakit geçirip tekrar kendi haline birakabiliyordum farkındayım ortam değişikliği etkiledi büyük ihtimalle ama yemek konusuna bı çözüm bulmalıyım lütfen bebeği böyle olan varsa nasıl düzeldi bana yardım edin 🙏