Bebeğim 6 ay 16 günlük.. havalar da sıcak. Mamajoo alıştırma bardağı, philips avent biberon denedim içmedi. Wee baby küçük suluk aldım içmedi. Bardakla denedim içmedi.. şişe denedim içmedi.. içmiyor suyun içileceğini mi anlamıyordur nedir. Anne sütü alıyor. Tavsiyeniz var mı???