Bebeğim 2 ay 10 günlük sütüm az olduğu ve doğmadığı için çok ağlıyor doktor aptamil ve philips avent biberon al mama takviyesi yapalım dedi fakat bebegim mama yi sevmedi içmiyor biberonu diliyle itiyor ağlıyor istemiyor mama mi değiştirmeliyim neden böyle yapıyor?