Boyle bir post acacagım aklıma gelmezdi 😆 meraktsn soruyorum. Bebegm 10 aylık. En son haziran ayında kontrole gitmistik. Gecen gün saglık ocagına goturdum tarttırmak icin
450gr almış 1 bucuk ayda. Normalmi bu kızlar. Diş cıkarıyor emekliyor sıralama yürüyor
Hic durmuyor yani. Yemeside iyi ek gıdayı yıyor. Ama mamada biraz sorun cıkarıyor. Napsam acbaa. Günde kac kez mama verıyorsunuz siz. Mama miktarınımı cogaltmalıyız.Artık emmek istemiyor cunku.tecrubelerinizi bekliyorum 😌