Bizim de öyle 5.5 aylık kızım var 1 hafta önce üst solunum yolu enfeksiyonu sebebiyle hastaneye yattık 2 gün damardan antibiyotik verdiler ondan önce 3 saatte bir 140 150 ml mama içerdi şimdi 4 saatte 40 50 ml anca içiyor ek gıda da almıyor bezleri bomboş günde 1 tane cisli bez alıyorum aşırı canım sıkılıyor bu duruma 1 hafta önce hastaneye yağarken tahlil istediler idrar yolları temiz çıktı ama hala iştah yok